معرفی شرکت اسنوا

تیم سیماران چند برای آشنایی هرچه بیشتر شما مشتریان و همکاران محترم در رابطه با شرکت های پیشتاز و موفق در حوزه صنعت برق، دوشنبه هر هفته، محتوا، ویدیو و عکس های بسیار جذاب و مفیدی را درباره این شرکت ها به شما عزیزان ارائه می دهد.

تعداد بازدید: 6921

 

شرکت(ارکان ساختار نوین ایرانیان) اسنوا

ارکان ساختار نوین ایرانیان که ما بهش می گیم شرکت اسنوا، یکی از برند های مطرح ایرانی است که شاید کمتر کسی باشه که نام این برند را تا حالا نشنیده باشه. این شرکت در سال 1384 فعالیت خود را با تولید انواع کولر های آبی و اجاق گاز در شهرک صنعتی مورچه خورت در استان اصفهان و در کارخانه ای به مساحت 2500 متر مربع آغاز کرد.

امروزه شرکت اسنوا تولیدکننده انواع لوازم خانگی که شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر با برند ایرانی می باشد. اسنوا محصولات خود را هم در بازار های داخلی و هم در مناطق مختلف خاورمیانه عرضه می کند و اولین شرکتی در سطح خاورمیانه است که خریدار می تواند رنگ محصولات توکار این شرکت را خودش انتخاب کند و آن را خریداری کند.

برخی از قطعات لوازم خانگی این شرکت از کشور چین وارد می شوند و در کارخانه های این شرکت مونتاژ می شوند چون هزینه تولید این قطعات بالا بوده و در سیاست های این شرکت قرار ندارند و البته نا گفته نماند، قطعاتی هم که از چین وارد می شوند از بهترین و پیشرفته ترین قطعات روز دنیا می باشند و بقیه قطعات این شرکت که شامل بیشتر محصولات می باشند از تولیدات داخل هستند و به گفته یکی از مسئولین این شرکت 50 درصد از قطعات و لوازم این محصول با برند ایرانی می باشند

در ویدیو زیریک تیزر تبلیغاتی از شرکت اسنوا را می بینیم.



کیفیت لوازم خانگی اسنوا

امروزه با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت لوازم خانگی خارجی، افراد بسیار زیادی به برند های ایرانی روی آوردند. شرکت های بسیار زیادی در حال حاضر در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند و با هم در رقابت هستند و همین باعث شده است، تصمیم گیری برای مردم سخت شود.

لوازم خانگی اسنوا یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات حال حاضر در ایران می باشند. قطعات و لوازم به کار رفته در این محصولات از پیشرفته ترین و بهترین تکنولوژِی ها ساخته شده است. هر محصولی که در این مجموعه تولید می شوند زیر نظر بهترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان داخلی بررسی و چک می شود تا محصول بدون هیچ گونه ایرادی به دست شما مشتریان عزیز برسند و همان طور که می دونید، شعار این شرکت اینه که (روی ما حساب کنید).

		محصولات شرکت اسنوا

مدیر عامل شرکت اسنوا

جناب آقای محمد رضا دیانی از آدم های بسیار موفق و کار آفرین نمونه کشور می باشند و مالک این شرکت هستند.

خدمات پس از فروش شرکت Snowa

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 24 ماهه بوده و تا مدت 10 سال پشتیبانی قطعات کالاها را دارند.

شرایط فروش اقساطی اسنوا

شرایط اقساطی اسنوا به این صورت می باشد، اگر شاغل یا بازنشسته تامین اجتماعی هستید می توانید از طرح خرید فروشگاه های زنجیره ای اسنوا استفاده کنید، در طرح فروشگاه های زنجیره ای خرید به صورت حضوری انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به بانک مهر ایران تسهیلات 50 میلیون بازپرداخت 12 ماهه و کارمزد 4 درصد دریافت کنید و خریدتون رو از فروشگاه انجام بدید.

همچنین با مراجعه به بانک رفاه یا ملت می توانید از تسهیلات 50 میلیون تومانی باز پرداخت 36 ماهه و کارمزد 15 % استفاده کنید، حواله بانک ملت که 100 میلیون تومان و مبلغ وام با بازپرداخت 60 ماهه و کارمزد 18% می باشد. خرید حضوری از فروشگاه های اسنوا انجام میشود.

برای شروع ابتدا از فروشگاه های مجاز شرکت پیش فاکتور خرید را دریافت و سپس به بانک ملت جهت تسهیلات مراجعه نمایید. همکاری با بانک سینا در قالب طرح انتخاب سینا برای وام 50 و 100 میلیون تومان تا سقف 100 میلیون اقساط 60 ماهه 17 درصد- اقساط 48 ماهه 16 میلیون تا سقف 50 میلیون اقساط 12 ماهه 10 درصد – 24 ماهه 13 درصد – 36 ماهه 15 درصد 48 ماهه 16 درصد مراحل : دریافت پیش فاکتور از فروشگاه های مجاز شرکت و مراجعه به بانک برای انجام امور بانکی و برای خرید بدون سود و ضامن می توانید از طریق خرید چکی ما اقدام نمایید.

برای کارمند رسمی دولت مبلغ خرید به صورت چکی 30 میلیون تومان می باشد. سقف مبلغ خرید به صورت چکی برای افرادی که دسته چک صیاد دارند، مبلغ 20 میلیون تومان میباشد، %30مبلغ خرید به صورت نقد انجام می شود و مابقی مبلغ خرید به صورت 10 چک یک ماهه یا 5 فقره چک دوماهه طی ده ماه می توانید پرداخت نمایید.

باز هم برای اطلاع بیشتر از طرح های خرید اقساطی و اینکه چه طرحی مناسب شرایط شماست لطفا با همکاران واحد فروش ما صحبت کنید و با تلفن همراهتون شماره 1699 بدون پیش شماره، داخلی 3 یا 4 تماس بگیرید.

شماره تماس شرکت اسنوا

شماره تماس واحد فروش و پشتیبانی شرکت اسنوا

لطفا با شماره 1699 بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید. 

آدرس کارخانه شرکت اسنوا

ايران، اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت، فاز دوم، ساختمان کوثر، خیابان سوم

شماره تماس و آدرس نمایندگی های شرکت اسنوا

استان تهران، شهر تهران

  • پایین آزادی(میدان آزادی-نواب)؛ کیلومتر5 بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) – لاین کندرو – جنب پرشیا خودرو
  • تلفن:  02140445393
  • فروشگاه زنجیره ای لاله تهرانسر؛ میدان کمال الملک؛
  • تلفن:  02144938948
  • فروشگاه زنجیره ای دلفین تهرانسر؛ بلوار اصلی؛ تهرانسر – بلوار اصلي- چهار راه صدف- پاساژ صدف- پلاک 62
  • تلفن:  02144518123

استان البرز، شهر کرج

  • حد فاصل میدان توحید و شاه عباسی – خیابان شهید خراسانی
  • تلفن:  ۰۲۶۳۲۲۵۰۶۶۸
  • دولت آباد؛ خیابان ابوسعید ۱۱
  • تلفن:  ۰۲۶۳۲۷۶۱۲۲۰
  • ۳۵۰ متری بنیاد؛ نبش ۱۲شرقی
  • تلفن:  ۰۲۶۳۴۵۰۱۵۱۶

استان اصفهان، شهراصفهان

  • کیلومتر۱جاده نائین – سه راه کارخانه قند
  • ترمینال صفه؛ به سمت سپاهان شهر – لاین کناری – بعد از مهمانسرای غدیر – مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین
  • ارتش(فرح آباد)؛ سه راه حکیم نظامی – جنب دبیرستان سعدی

آدرس سایت شرکت اسنوا

https:snowa.ir

آدرس اینستاگرام شرکت اسنوا

snowa.ir

 

 

خیلی ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. اگه هر سوالی هم در رابطه با این محتوا داشتید، خوشحال میشیم که در بخش نظرات کاربران از ما بپرسید.

 

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. زینب موسوی : زینب موسوی

    ی سری دزد و کلاهبردار ک جواب گو نیستند ی سری اپراتور گذاشتند بیخودی دو ماه گیرم برا خرید یخچال هنوزم برام ثبت سفارش نزدن تا افزایش قیمت بخوره خاک بر سر تمام پرسنل اسنوا

  2. النا عابدی : النا عابدی

    عالی

  3. مهران : مهران

    بی کیفت هستن یک ماه هم کار نمی کنن

  4. مهران دولتشاهی : مهران دولتشاهی

    بسیار ناراضی هستم کیفت ندارن اشغال دست مردم می ن بعد خدمات صفر صفر

  5. مهران دولتشاهی : مهران دولتشاهی

    سلام من تمام وسایلم اسنوا خریدم به قیمت نو ولی یخچال دست دودم بهم دادن

  6. محمد علی پور : محمد علی پور

    سلام آقای دیانی من یکدستگاه لباسشویی ویکدستگاه ظرفشویی از شرکت اسنوا خریدم از لباسشویی خیلی راضیم متاسفانه ظرفشویی دفعه اول که آوردن درش خراب بود تعویض کردن یکی دیگه آوردن اینم هم موتورش مشکل داره هم پمپ آبش وهم تایم شستشو.به هرجا هم میگی یکی میگه تعویض دورباره یه روز دیگه میگن باید تعمیر بشه ما استفاده نکردیم که تعمیر بشه جنس سالم به ما ندادن لطفا اگه مطلب و دیدید بزرگواری کنید خودتون رسیدگی کنید.ممنون از لطفتون

  7. علی کریمی : علی کریمی

    شما توانایی تولید یک یخچال رو ندارین چرا پول مردومو نگهمدارین نه پولمنو مدیدین نه یخچال انقدر تبلیغات الکی نکنین مرودم مسخره شما ادمهای بی درد نستن من از مشهد از نماینده شما یه یخچال خریدم بعد ۱۰ روز میگه نداریم پولشم نقدی گرفته حلا نه پول منو عودت نزده میگه بلد نبودم این اگه دزدی نیست پس شیه

  8. رضا : رضا

    آدرس کارخانه شرکت اسنوا رو هم میدونید؟

  9. مریم+ : مریم+

    ممنون بابت معرفی شرکت اسنوا

  10. حسین : حسین

    چه محتوای عالی از شرکت اسنوا گذاشته اید.