معرفی شرکت تک نما

تیم سیماران چند برای آشنایی هرچه بیشتر شما مشتریان و همکاران محترم در رابطه با شرکت های پیشتاز و موفق در حوزه صنعت برق، دوشنبه هر هفته، محتوا، ویدیو و عکس های بسیار جذاب و مفیدی را درباره این شرکت ها به شما عزیزان ارائه می دهد.

تعداد بازدید: 874

شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما

شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما در سال 1380 و با توجه به نیاز و شرایط موجود در بازار و با هدف تولید محصولات با کیفیت دیجیتالی تاسیس شد. این شرکت تمامی محوصلات خود را با نام تجاری تک نما در بازار عرضه می کند.

تمامی مراحل انجام شده در طول فرآیند ساخت و تولید محصولات تک نما در کارخانه های این شرکت انجام و زیر نظر افراد و مهندسان داخلی متخصص و کار بلد این شرکت صورت می گیرد. شرکت تک نما همواره به فکر حل نیاز های جامعه بوده و هست به همین منظور واحد توسعه و تحقیق این شرکت با بررسی نیاز جامعه و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت، اولین صندوق مکانیزه فروشگاهی در ایران کردند که این محصول یک افتخار و دستاورد بسیار بزرگی برای این شرکت به حساب می آید.

انواع محصولات شرکت تک نما

شرکت تک نما تولید کننده انواع آیفون های تصویری، جک های پارکینگی  و صندوق های فروشگاهی است که از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

آیفون های تصویری شرکت تک نما

شرکت تک نما مانیتور های خود را در 4 سری C,D,E,F تولید می کند و پنل های این شرکت در 4 مدل k,E، کدینگ و پنل های اسامی  در بازار های داخلی تولید و عرضه می شوند.

جک های پارکینگی شرکت تک نما

یکی دیگر از محصولات پرفروش این شرکت جک های پارکینگی می باشد. این مجموعه جک های خود را با نام محک در بازار عرضه می کند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

		محصولات شرکت تک نما


گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت نک نما

تمامی محصولات این شرکت داری 36 ماه گارانتی می باشد و این مدت گارانتی شامل دستگاه هایی است که در سامانه  خدمات شرکت ثبت و دارای کد رهگیری باشند.

خدمات گارانتی شرکت تک نما شامل: تعمیر و یا سرویس دستگاه و تعویض قطعات دستگاه که به صورت رایگان و همچنین شامل دستمزد تعمیر انجام می شوند. اگر دسنگاه ها دارای ایرادات فنی در هنگام تولید محصول در کارخانه بوده و در هنگام استفاده به مرور زمان دچار ایراد و نقص شده باشند، تعویض قطعه ها و دستمزد تعمیر آن ها رایگان می باشند


شماره خدمات شرکت تک نما

در صورت بروز هر مشکل فنی در محصولات تک نما، لطفا با شماره تلفن 34137-026 و داخلی724 تماس بگیرید.


آدرس شرکت تک نما

شرکت تک نما در کرج- کمالشهر- شهرک صنعتی بهارستان- گلستان 10- پلاک 214 واقع است.


شماره تماس شرکت تک نما

شماره تماس شرکت 982634137+ می باشد.

ایمیل

info@taknama.com

فکس 

02634760519


آدرس سایت شرکت تک نما

https://www.taknama.com/

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. جعفری از رشت : جعفری از رشت

    من متاسفانه از آیفون های تکنما استفاده کردم و اصلا راضی کننده نبوده، مخصوصا برای تعداد واحد بالا، ولی کیفیت جکش انصافا خوبه