معرفی شرکت LG lighting

با توجه به استقبال و بازخورد بسیار زیاد و خوب شما مشتریان و همکاران محترم در رابطه با معرفی شرکت های ایرانی در حوزه برق، تیم سیماران چند تصمیم گرفت تا به شما عزیزان، شرکت های خارجی موفق و معتبر در حوزه برق و روشنایی را هم به شما معرفی می کند. این بار هر هفته چهار شنبه ها همراه ما باش و حتما به سایت ما سر بزن.

تعداد بازدید: 608

شرکت LG LIGHTING

شرکت LG LIGHTING راه حل های روشنایی جامعی را ارائه می دهد که با دقیق ترین کنترل کیفیت، فرآیند تولید پیشرفته و فناوری طراحی اثبات شده تولید می شوند. نورپردازی هوشمند ال جی همانطور که می خواهید راه شما را دنبال میکند و نور ملایم تری را در جایی که می خواهید ارائه می کند.

معرفی محصولات شرکت ال جی لایتینگ + ویدیو جذاب و دیدنی

شرکت LG Lighting یکی از شرکت های زیر مجموعه ی LG بوده که به تولید تجهیزات روشنایی از جمله لامپ های ال ای دی هوشمند و با قابلیت تنظیم میزان نوردهی، ال ای دی هایی با شاخص خیرگی کم به منظور کاهش خستگی و سوزش چشم برای محیط های اداری و سیستم های کنترل و تنظیمات هوشمند نوری اشتغال دارد. دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا بوده و سالانه بالغ بر 1.6 میلیون دلار فروش دارد. ویدیو زیر را حتما حتما ببینید تا به طور کامل با محصولات این شرکت آشنا شوید.



Luminaires (لامپ ها) و Control Solution ( راه حل کنترل)

سیستم های کنترل روشنایی LG India به طور موثر نور بیش از حد و هدر رفت غیر ضروری را حذف می کند و به شما کمک می کند تا در هزینه های مالی و مصرف انرژی در درازمدت صرفه جویی کنید. سیستم‌های روشنایی ما کنترل متمرکز تمام روشنایی یک ساختمان را فراهم می‌کنند که امکان برنامه‌ریزی آسان، کنترل اشغال، برداشت نور روز و موارد دیگر را فراهم می‌کند. در تصویر زیر نمونه ای از این لامپ ها را مشاهده می کنید.

		محصولات شرکت LG LIGHTING

Smart Lamp (لامپ هوشنمد)

چراغ ها در هر زمان و هر کجا که بخواهید روشن می شود. به سادگی آن را در برنامه تنظیم کنید تا زمانی که به خانه می‌آیید روشن می‌شود، وقتی تلویزیون تماشا می‌کنید کم نور و زمانی که در رختخواب هستید خاموش می‌شود.

بیاید با هم یه نمونه از این لامپ های هوشمند را مشاهده کنیم.

		محصولات LG LIGHTING

پروژه های شرکت LG LIGHTING

این شرکت پروژ های بسیار زیادی را انجام و به ثبت رسانده است که در تصویر زیر با آن آشنا می شویم.

		 پروژه های LG LIGHTING

آدرس سایت و اینستاگرام شرکت ال جی لایتینگ

www.lg.com/in/businessy/lighting

Instagram: @lg_signature

برای آماده سازی این محتوا و تقدیم کردن به نگاه شما دوستان بزرگوارم، وقت و انرژی زیادی گذاشته شده، لطفا هر سوال و پیشنهادی در رابطه با این محتوا و بهتر شدن کیفیت آن داشتید، نظر خود را در قسمت نظرات کاربران برای ما ارسال کنید. با تشکر و قدردانی از همراهی شما.

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید