راهنمای استفاده از ریموت مدل Angie

در این مطلب راهنمای استفاده از ریموت مدل Angie را به شما آموزش می دهیم.

تعداد بازدید: 529

راهنمای استفاده از ریموت مدل Angie

شرح مشخصات:

  • دارای چهار دکمه اصلی
  • فرکانس کاری: 433.92 MHZ
  • ولتاژ کاری: VDC 12 ( باطری کد 23A)

برنامه ریزی‌ها:

ریموت Angie آمادگی دارد با هر کارت گیرنده ای که این فرکانس را دریافت می کند کار کند و ذخیره شود. برای این کار باید طبق راهنمای نصب مرکز کنترل موردنظر اینکار را انجام دهید.راهنمای استفاده از ریموت مدل Angie

تعویض کد رادیویی:راهنمای استفاده از ریموت مدل Angie

این ریموت دارای خاصیت ریست کد رادیویی میباشد که بصورت تصادفی (Random) کد جدیدی را تولید میکند ، در جایی که این کد با کد دیگری تشابه یافته و یا به هر نحوی موجب آزار شده می توان آنرا تعویض نمود . این کار در هر زمان و مکانی مطابق مراحل زیر قابل اجرا می باشد :

١ - به طور همزمان دکمه های «P2» و «P3» را فشار دهید ، « LED » ریموت یکبار چشمک می زند، دکمه های « P2 » و « P3 » را فشرده نگه دارید و رها نکنید.

۲ - بعد از حدودة «۱۰ » ثانیه ، « LED » ریموت شروع به چشمک زدن می کند ، حالا می توانید دکمه های « P2 » و « P3 » را رها کنید.

٣ - حالا کد رادیویی ریموت ریست شده و ریموت کنترل آماده ارسال کد جدیدی می باشد.

توجه: اگر شما قبل از این ، ریموت فوق را به دستگاه یا دستگاه هایی شناسانده باشید، دیگر با این ریموت کار نخواهند کرد و باید کد جدید این ریموت را به دستگاه بشناسانید و کد قبلی را پاک کنید.

تکثیر کد رادیویی (Self Learning)

در صورتی که ریموتی داشته باشید ( از نوع Angie ) و بخواهید کد آنرا تکثیر کنید و به تعداد خاصی مشابه آنرا داشته باشید، می توانید از این خاصیت ریموت ( تکثیر کد رادیویی ) استفاده کنید . در این صورت ریموت مرجع را Master و باقی ریموتها را Slave می نامیم. برای کپی یک ریموت Slave از روی ریموت Master باید مراحل صفحه بعد را انجام دهید:

١- بطور همزمان دکمه های «P1 » و «P2 » از ریموت فرعی ( Slave) را فشرده نگه دارید ، « LED » ریموت یکبار چشمک می زند.

۲ - بعد از حدودة «۱۰» ثانیه، «LED» ریموت شروع به چشمک زدن می کند، حالا می توانید دکمه های «P1» و « P2 » را رها کنید .

۳- ریموت فرعی ( Slave) و ریموت اصلی ( Master ) را مطابق شکل «B» کنار یکدیگر قرار دهید، سپس دکمه ای از ریموت فرعی ( Slave) را که می خواهید کدگذاری کنید ، فشرده نگه دارید، سپس دکمه دلخواه از ریموت اصلی ( Master ) را که می خواهید با ریموت فرعی ( Slave ) هم کد شود، فشار دهید .

4- هنگامی که « LED» ریموت فرعی ( Slave ) شروع به چشمک زدن کرد ، دکمه ها را رها کنید، حالا دکمه ریموت فرعی ( Slave ) آماده استفاده و کد متناظر در دکمه مورد نظر برنامه ریزی شده است .

تعویض باتری

جهت تعویض باتری، یک باتری «12V-23A» تهیه کرده و به راحتی مطابق شکل پیچ پشت قاب را باز کرده و قاب را برداشته و باتری را تعویض کنید.

راهنمای استفاده از ریموت مدل Angie

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید