راهنمای استفاده از فتوسل فلاشدار دربازکن های برقی

راهنمای استفاده از فتوسل فلاشدار دربازکن های برقی در این مظلب شرح می دهیم.

تعداد بازدید: 748

راهنمای آموزش استفاده از فتوسل فلاشدار دربازکن های برقی

جهت استفاده صحیح از چشم های فتوسل به نکات زیر توجه کنید:

 - این فتوسل ها در 2 رنج ولتاژی 12 و 24 ولت DC مورد استفاده قرار میگیرند که باید با توجه به نوع ولتاژ ، جمپرهای مربوط به تعیین ولتاژ را در هر دو چشم (هم گیرنده و هم فرستنده) تنظیم کنید.

حالت وجود جمپر حساسیت :

1- هنگامی که توسل ها در فاصله مناسبی نصب شده باشند، با وجود جمهر حساسیت ، سیستم از ضریب امنیتی بالایی برخوردار میشود که حتی در صورت نزدیک شدن مانع به مسیر چشم ، سیستم مانع را شناسایی و عمل میکند .

حالت برداشتن جمپر حساسیت:

چنانچه نیاز باشد چشمها در فواصل دورتری نصب شوند کافیست جمهر حساسیت برداشته شود ، در این صورت مانع باید کاملا مسیر چشمها را قطع کند تا سیستم عمل نماید.

نحوه سیم بندی فلاشر فتوسل ها :

برای سیم بندی فلاشر فتوسل ها ، هم در چشم گیرنده و هم در چشم فرستنده ، در ترمینال در نظر گرفته شده است ( همانطور که در شکل صفحه ی بعد می بینید که با دو سیم به ترمینال های مخصوص فلاشر

12V~ 24V مرکز کنترل وصل می گردد . نحوه عملکرد آن نیز به این صورت است که حین کار کرد مرکز کنترل همزمان با چراغ چشمک زن ، فتوسل ها شروع به چشمک زدن می کنند.

راهنمای استفاده از فتوسل فلاشدار دربازکن های برقی

نکته : ترمینال Normally Close ) NC) در مرکز کنترل های Q70، Q60 استفاده نمی شود اما در هر مرکز کنترل دیگری که احتیاج به ترمینال NC داشتيد ( مانند مرکز کنترل موتور ساید ) می توانید از آن استفاده کنيد.

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. حیام : حیام

    یه فیلم اموزشی بزارین چون من خریدم کار نمیکنه قدیمی هاکار میکنه اینا جواب نمیده از نحوه عملکردش یه فیلم بزارین