نمایشگاه لوازم خانگی 98

آنچه در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی گذشت: نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در تاریخ28 آبان الی ا آذر 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. شایان ذکر است این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی هم در مجموعه ی شرکت کنندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی و هم در مجموعه ی بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا همراه بود. همکاران، تولیدکنندگان و برخی از واردکنندگان لوازم خانگی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند. در مجموعه ی چهار روز نمایشگاه، پربازدیدترین روز جمعه ا آذر ماه بود.

تعداد بازدید: 1862

نمایشگاه لوازم خانگی تهران 98:

 

نمایشگاه لوازم خانگی 98

 

آنچه در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی 98 گذشت:

 

نمایشگاه لوازم خانگی 98

 

نمایشگاه لوازم خانگی 98 در تاریخ 28 آبان الی 1 آذر 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

غرفه ی شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سالن 35 دایر گردید و با محصولات لوازم خانگی خود فعالیت خود را از سه شنبه 28 آبان آغاز نمود. محصولات لوازم خانگی سیماران تولید ایران بوده و از کیفیت بالایی برخودار است. از جمله ی لوازم خانگی سیماران می توان به:

آبمیوه گیری، چرخ گوشت، اتو بخار، ساندویچ ساز، گوشت کوب برقی، چایساز و... با طراحی زیبا و تنوع در رنگبندی  اشاره کرد.

 

جهت مشاهده محصولات لوازم خانگی سیماران کلیک کنید.

 

نمایشگاه لوازم خانگی 98

نمایشگاه لوازم خانگی 98

نمایشگاه لوازم خانگی 98

 

استقبال مردم:

نمایشگاه لوازم خانگی 98

نمایشگاه لوازم خانگی 98 در مجموع هم در گروه شرکت کنندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی، و هم در گروه بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان گرامی با استقبال خوبی همراه بود.  همکاران، تولیدکنندگان و برخی از واردکنندگان لوازم خانگی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشته و کالاهای خود را برای عموم به نمایش گذاشتند. در مجموعه ی چهار روز نمایشگاه، پربازدیدترین روز جمعه ا آذر ماه بود.

نمایشگاه لوازم خانگی 98

 

فروش ویژه ی محصولات لوازم خانگی سیماران به مناسبت نمایشگاه:

به مناسبت نمایشگاه از روز سه شنبه 28 آبان ماه تا روز جمعه 8 آذر ماه 1398 لوازم خانگی سیماران را در فروش ویژه می توانید خریداری کنید.

 

جهت مشاهده فروش ویژه ی محصولات لوازم خانگی سیماران کلیک کنید.

 

نمایشگاه لوازم خانگی 98

حضور مدیریت محترم مجموعه simaran:

در هر چهار روز نمایشگاه دکتر کلباسی مدیریت کل مجموعه صنایع الکترونیک سیماران در غرفه سیماران حضور داشته و با نمایندگان و همکاران به بحث و گفتمان پرداختند.

 

لوازم خانگی سیماران:

تمامی محصولات لوازم خانگی تولید شرکت سیماران در غرفه به نمایش گذاشته و تمامی بازدیدکنندگان محترم می توانستند تمامی اجزای محصولات و نحوه ی کارکرد آن ها را از نزدیک مشاهده کرده و بررسی نمایند.

نمایشگاه لوازم خانگی 98

نمایشگاه لوازم خانگی 98

 

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات لوازم خانگی سیماران کلیک کنید.

 

 

نمایشگاه لوازم خانگی 98

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید