روش مقابله با ویروس کرونا

کرونا ویروس... !!! ویروسی که این روزها تمام دنیا را درگیر خود کرده... این ویروس به سرعت در دنیا در حال انتشارست و این روزها نیز وارد ایران شده است. به دلیل انتقال سریع ویروس کرونا بسیاری از افراد را نگران و وحشت زده کرده است. اما... چگونه با کرونا مقابله کنیم؟

تعداد بازدید: 1813

روش مقابله با ویروس کرونا:

کرونا ویروس... !!! ویروسی که این روزها تمام دنیا را درگیر خود کرده...

کرونا ویروس

این ویروس که با شکل جهش یافته ای به سرعت در دنیا در حال انتشار است و این روزها وارد ایران شده است. به دلیل انتقال سریع ویروس کرونا بسیاری از افراد را نگران کرده است. اما... چگونه با کرونا مقابله کنیم؟

 

چگونه با کرونا مقابله کنیم؟

روش مقابله با کرونا:

قبل از هر چیزی باید این موضوع را بدانیم با وجود انتشار و انتقال زیاد و سریع ویروس کرونا، این ویروس آن قدرها هم که باعث وحشت جمعی شده، نگران کننده نیست! و با پیش گیری و انجام چند روش ساده احتمال ابتلا را می توان بسیار پایین آورد و جلوی انتشار ویروس را در بدن گرفت...

کرونا ویروس

آن طور که پزشکان و متخصصین حوزه ی پزشکی و درمانی تأکید می کنند از جمله موثرترین روش مقابله با ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.

 

تقویت سیستم ایمنی  انسان:

چه چیزهایی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند؟

درست است که تقویت سیستم ایمنی بدن با تغذیه بسیار موثر می باشد اما باید این نکته را فراموش نکنیم که ترس و اضطراب به شدت سیستم ایمنی بدن را تحت تأثیر قرار داده و آن را تضعیف می کند. پس در ابتدا باید استرس و نگرانی را از خود دور کنیم سپس نکات بهداشتی من جمله شست و شوی چند بار در روز دست ها را رعایت کرده و مواد غذایی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن را در لیست غذایی روزمره قرار داده تا بدن خود را در برابر هر گونه بیماری و ویروس مقاوم کنیم.

و حالا...

برای مقابله با کرونا چه بخوریم؟

ویتامین ها از جمله موادی هستند که در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر هستند. از  جمله این ویتامین ها می توان به ویتامین C (ویتامین سی) ، ویتامین E (ویتامین ای) ویتامین B6 (ویتامین ب6) اشاره کرد. ویتامین ها گلبول های سفید خون را افزایش می دهد و این فرآیند باعث جلوگیری از تکثیر عفونت در بدن  می شود و بنابراین می توان گفت که تأثیر به سزایی در مقابله با ویروس کرونا دارد. با هم ببینیم در چه مواد غذایی می توان ویتامین ها را پیدا کرده و باعث تقویت فوق العاده سیستم ایمنی بدن شد.

 

چه چیزهایی ویتامین C دارند؟

همان طور که اشاره کردیم ویتامین سی از جمله مواد غذایی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد. این ویتامین معجزه گر در اغلب میوه و سبزیجات یافت می شود و از جمله منابع سرشار از ویتامین سی می توان به مرکبات اشاره کرد:

تقویت سیستم ایمنی بدن

پرتقال، لیمو شیرین، لیمو ترش، نارنگی، گریپفروت و...  این میوه ها سرشار از ویتامین سی هستند و باعث  تقویت فوق العاده سیستم ایمنی بدن می شوند. لازم به ذکر است هرچقدر سعی در مصرف طبیعی مرکبات باشد قطعاً موثرتر نیز هستند. پس چه بهتر که آب این مرکبات را در خانه تهیه کنیم تا هم از طبیعی و تازه بودن آن و هم سلامت و بهداشتی بودنشان اطمینان داشته باشیم.

 

آب مرکبات گیر سیماران دارای دو سری با سایزهای مختلف امکان آب گیری انواع مرکبات را به سادگی فراهم کرده است، می توانید آب مرکبات تازه و طبیعی را در خانه به راحتی تهیه کنید.

آب مرکبات گیر سیماران

 

دیگر برای تقویت سیستم ایمنی بدن چه کنیم؟

آنتی اکسیدان ها نیز از جمله موادی هستند که در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار تأثیر گذارند. مقدار بالایی از آنتی اکسیدان را می شود در چای سبز پیدا کرد. شما با نوشیدن روزانه یک فنجان چای سبز می توانید سیستم ایمنی بدن خود را قوی کنید.

تقویت سیستم ایمنی بدن

 

زنجبیل یا زنجفیل نیز از دیگر مواد حاوی آنتی اکسیدان است که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد التهاب، تسکین دهنده ی درد و ضد میکروب نیز هست.

تقویت سیستم ایمنی بدن

 

زردچوبه هم از جمله مواد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

با استفاده از ریشه ی زنجبیل، زردچوبه، فلفل سیاه و عسل معجون تقویت سیستم ایمنی بدن را به راحتی در منزل درست کنید. شما می توانید با این مواد یک دمنوش فوق العاده را به راحتی در منزل تهیه کنید و به مقابله با ویروس کرونا بروید.

چایساز سیماران با قابلیت گرم نگه دار و تنظیم دمای قوری می توان انواع دمنوش را به سادگی دم کرده و استفاده نمایید.

چایساز سیماران

 

دیگر چه خوراکی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه می شود؟

اسفناج علاوه بر این که سرشار از ویتامین سی است حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان نیز هست. اسفناج را به خوبی شسته و خورد کنید و آن را به صورت خام یا پخته مصرف کنید، و یا با استفاده از آبمیوه گیری آب آن را گرفته و به صورت نوشیدنی استفاده کنید.

تقویت سیستم ایمنی بدن

 

آب میوه گیری چند کاره سیماران علاوه بر قابلیت آب میوه گیری، قابلیت خرد کن را نیز داراست. می توانید آب انواع میوه و سبزیجات را به راحتی گرفته و با اطمینان از سلامت و تازگی آنرا نوش جان کنید.

گوشت کوب برقی سیماران با سه سری متفاوت علاوه بر گوشت کوب، قابلیت خردکن، همزن را نیز داراست. شما می توانید انواع سبزیجات و مواد غذایی را با آن خرد و آناده مصرف کنید.

 

تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل کرونا با سیر

سیر و یک دنیا خاصیت... سیر سرشار از فولیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم و... است و به دلیل داشتن ویتامین C، و ترکیبات گوگرد، محرک قوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد و می توان یک حبه سیر را قرص تقویت سیستم ایمنی بدن  دانست. سیر را خورد کنید و در غذاهای مختلف از آن استفاده کنید.

تقویت سیستم ایمنی بدن

گوشت کوب برقی سیماران

با استفاده از گوشت کوب برقی سیماران می توانید سیر را به راحتی و در کمترین زمان خرد و یا له کرده و آماده استفاده در غذا نمایید.

گوشت کوب برقی سیماران

 

به جهت رفاه حال هم وطن های گرامی، تمامی محصولات لوازم خانگی سیماران بدون افزایش قیمت و با بالاترین درصد تخفیف در فروشگاه آنلاین سیماران قیمت گذاری شده اند. با کمک و همراهی یکدیگر کرونا را شکست می دهیم.

جهت مشاهده تنوع محصولات لوازم خانگی سیماران کلیک کنید.

جهت مشاهده تنوع و لیست قیمت لوازم خانگی سیماران کلیک کنید.

 

 

همواره سلامت وتندرست باشید... 

فروشگاه آنلاین سیماران

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید