معرفی دوربین های AHD سری 9 سیماران

از جمله محصولات تولیدی صنایع الکترونیکی سیماران، سیستم حفاظتی سیماران می باشد. این مجموعه در تولید دوربین و دستگاه بسیار خوش درخشیده است و در میان همکاران و مصرف کنندگان گرامی از جمله محصولات شناخته شده، با کیفیت و پرطرفدار می باشد. در اینجا سری 9 دوربین های ای اچ دی سیماران را معرفی خواهیم کرد.

تعداد بازدید: 1166

معرفی دوربین های AHD سری 9 سیماران:

از جمله محصولات تولیدی صنایع الکترونیکی سیماران، سیستم حفاظتی سیماران می باشد. این مجموعه در تولید دوربین و دستگاه نیز بسیار خوش درخشیده است و در میان همکاران و مصرف کنندگان گرامی از جمله محصولات شناخته شده، با کیفیت و پرطرفدار می باشد. در اینجا سری 9 دوربین های ای اچ دی سیماران را معرفی خواهیم کرد.

 

دوربین مداربسته سیماران:

از جمله تولیدات شرکت سیماران دوربین های مداربسته 1*4 و دوربین های تحت شبکه (دوربین های مداربسته IP) می باشد.

دوربین های 1*4 در واقع دوربین هایی از خانواده ی دوربین مداربسته آنالوگ هستند که تمامی فرمت های TVI، CVI، Analog و AHD را ساپورت می کنند و مطابق نیاز و همچنین دستگاه می توان به روی هر فرمت که مورد نیاز است دوربین را تنظیم کرد.

جهت مشاهده تمامی مدل های دوربین های 1*4 سیماران کلیک کنید.

 

دوربین AHD چیست؟ (AHD Camera)

دوربین مداربسته AHD چیست؟ AHD مخفف چیست؟

دوربین مداربسته ای اچ دی: AHD مخفف Analog High Definition بنابراین AHD CCTV به معنی دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالا می باشد. در واقع دوربین AHD از خانواده ی دوربین های آنالوگ می باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت دوربین ای اچ دی سیماران کلیک کنید.

 

CCTV مخفف چیست؟ CCTV مخفف Colsed Circuit Tele vsion به معنای تلویزیون مداربسته (دوربین مداربسته)می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ چیست؟

این دوربین ها جز دسته ی اولیه و قدیمی نسل دوربین ها محسوب می شوند. دوربین مداربسته آنالوگ تصاویر و صدا را از طریق امواج آنالوگ انتقال می دهد. همچنین به دلیل ساختار ساده ی دوربین آنالوگ، قیمت آن ها از سایر دوربین ها پایین تر می باشد. دستگاه کنترل و ضبط تصاویر برای دوربین مداربسته آنالوگ دستگاه DVR است.

تفاوت دوربین آنالوگ و AHD چیست؟

در واقع TVI، CVI و AHD از نسل دوربین های آنالوگ هستند (بر پایه کابل کواکسیال) و با همان روش نصب و راه اندازی می شوند. در دوربین AHD انتقال اطلاعات به صورت آنالوگ بوده با این تفاوت که در دوربین مداربسته آنالوگ کیفیت تصاویر به صورت TV Line (خطوط در صفحه) سنجیده شده، در حالی که کیفیت تصاویر در دوربین های AHD به صورت Mega pixel (نقطه در صفحه) سنجیده می شود. بنابراین کیفیت تصویر در دوربین AHD بالاتر از دوربین آنالوگ می باشد. همچنین این تکنولوژی قابلیت پشتیبانی مسافت های طولانی تر را بدونن افت سیگنال دارد.

گارانتی دوربین مداربسته سیماران:

دوربین های سیماران دارای 24 ماه گارانتی می باشند.

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید